Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı tarafından hazırlanan tebliğ, Resmi Gazete'de yayımlandı.

Yeni düzenleme ile kış lastiği kullanma zorunluluğu, 15 Kasım - 15 Nisan tarihleri arasını kapsayacak şekilde yeniden belirlendi.

Gökmen Karadağ Hasta mı, Sağlık Durumu Nasıl? Gökmen Karadağ’ın Hastalığı Ne? İşte Kendi Ağzından Son Durumu!
Gökmen Karadağ Hasta mı, Sağlık Durumu Nasıl? Gökmen Karadağ’ın Hastalığı Ne? İşte Kendi Ağzından Son Durumu!
İçeriği Görüntüle

Değişikliğe göre, Türkiye'de tescil edilmiş olsun veya olmasın, şehirlerarası karayollarında yolcu ve eşya taşımalarında kullanılan tüm araçların belirtilen tarihler arasında kış lastiği kullanması zorunlu olacak.

Tebliğ, yayımlandığı gün itibarıyla yürürlüğe girdi. Düzenlemenin uygulanmasından Ulaştırma ve Altyapı Bakanı sorumlu olacak.