Tek adaylı listeyle yapılan seçimlerde mevcut başkan Uygar Gündeşli, üyelerin desteğini alarak yeniden başkanlık görevine seçildi.
Yoğun katılımın yaşandığı seçimlerde meslektaşlarının güvenini bir kez daha kazanan Gündeşli, yeni dönemde de temsilciliğin çalışmalarına liderlik edecek. Seçim sonuçlarının açıklanmasının ardından değerlendirmelerde bulunan Gündeşli, kendilerine verilen desteğin önemli bir sorumluluk yüklediğini belirtti.
Yeni dönemde mesleki gelişim, sektörün ihtiyaçları ve üyelerin karşılaştığı sorunların çözümüne yönelik çalışmalara ağırlık vereceklerini ifade eden Gündeşli, özellikle Kahramanmaraş’ın mühendislik ve yapılaşma alanındaki ihtiyaçlarına yönelik projeleri kararlılıkla sürdüreceklerini söyledi.
Öte yandan seçim sürecine katılan AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Ömer Oruç Bilal Debgici de oyunu kullanarak oda üyeleriyle bir araya geldi. Seçimlerin hayırlı olmasını temenni eden Debgici, yeniden başkanlığa seçilen Gündeşli’yi tebrik ederken, yeni yönetim kuruluna da görevlerinde başarı dileklerini iletti.
Seçimlerin ardından göreve devam edecek olan yönetimin, önümüzdeki dönemde hem mesleki dayanışmayı güçlendirmesi hem de kentin teknik ve mühendislik alanındaki çalışmalarına katkı sunması bekleniyor.


