YEREL

Maraş dondurması THY uçuşlarda tanıtılacak!

Kahramanmaraş’ın simgesi haline gelen Maraş dondurması, Türk Hava Yolları’nın uzun mesafeli uçuşlarında tanıtılacak. THY Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Prof. Dr. Ahmet Bolat, kentin uluslararası düzeyde tanıtımı için hayata geçirilecek projeleri kamuoyuyla paylaştı.

Abone Ol

Kahramanmaraş’ın kültürel ve ekonomik değerlerinin dünyaya açılması için kapsamlı bir tanıtım atağı başlatan Türk Hava Yolları, şehrin marka ürünlerinden biri olan Maraş dondurmasını global yolcuların beğenisine sunmaya hazırlanıyor. Prof. Dr. Ahmet Bolat, “Turizm, mal ihracatına kıyasla hem ekonomik katkı hem de istihdam açısından çok daha fazla getiri sağlıyor. Bu nedenle Kahramanmaraş’ın tanıtımına özel önem veriyoruz” dedi.

THY Uçuşlarında Bölgesel Lezzet: Maraş Dondurması

Bolat, uzun mesafeli uçuşlarda sunulan “bölgesel lezzetler” programı kapsamında Maraş dondurmasının menülere ekleneceğini belirtti. Bu özel lezzetin uçuş esnasında tanıtılmasının, Kahramanmaraş’a olan ilgiyi artıracağını vurgulayan Bolat, “Aynı zamanda THY'nin global erişim gücünü, şehrin tanıtımına yönlendireceğiz” ifadelerini kullandı.

Kahramanmaraş, THY Web Sitesinde Özel Videolarla Tanıtılacak

Bolat, THY’nin aylık 85 milyon yolcu taşıma kapasitesiyle büyük bir iletişim gücüne sahip olduğunu belirterek, “Web sitemiz aracılığıyla bu kitleye çok daha fazla temas edebiliyoruz. Bu kapsamda Kahramanmaraş’ın kültürünü, doğasını ve gastronomisini anlatan özel videolar hazırlayıp yayınlayacağız” dedi.

Asya-Pasifik’ten Influencerlarla Tanıtım Turları

THY’nin tanıtım çalışmaları sadece uçuşlarla sınırlı kalmıyor. Ahmet Bolat, Çin, Hong Kong, Malezya, Tayvan ve Avustralya gibi ülkelerden sosyal medya fenomenlerini (influencer) Kahramanmaraş’a davet ederek özel tanıtım turları düzenleyeceklerini açıkladı. Bu kampanyaların, kentin global ölçekte daha görünür olmasına katkı sağlaması hedefleniyor.