YEREL

Büyükşehir, Dulkadiroğlu Egemenlik Mahallesi’nde de Asfalt Mesaisine Başladı!

Büyükşehir Belediyesi, Dulkadiroğlu Egemenlik Mahallesi’nde asfalt mesaisine start verdi. Altyapı imalatları ve yoğun kullanım nedeniyle deforme olan arterler bir bir yenilenerek ulaşım konfor ve güvenliği artırılacak.

Abone Ol

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, şehir genelinde başlattığı asfalt seferberliğini eş zamanlı olarak onlarca noktada sürdürüyor. Ulaşım altyapısını güçlendirmek ve vatandaşlara daha konforlu bir ulaşım imkânı sunmak amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında, altyapı imalatlarının tamamlandığı bölgeler sıcak asfaltla buluşturuluyor.Yol Yapım, Bakım ve Onarım Dairesi Başkanlığınca yürütülen çalışmaların son adreslerinden biri de Dulkadiroğlu Egemenlik Mahallesi oldu. Mahallede altyapı çalışmalarının tamamlandığı cadde ve sokaklarda kapsamlı asfalt uygulamaları başlatıldı.

İlk Etapta 21015. Sokak Yenilendi

Asfalt programı kapsamında ilk olarak 21015. Sokak’ta sıcak asfalt serimi tamamlandı. Yol yenileme çalışmalarını planlanan takvim doğrultusunda sürdüren ekipler, ardından 21017. Sokak’ta asfalt serimine başladı. Çalışmaların yoğun bir şekilde devam ettiği mahallede, program dahilinde diğer cadde ve sokakların da etaplar halinde yenilenmesi hedefleniyor. Altyapı çalışmaları nedeniyle yıpranan yollar modern ve güvenli bir görünüme kavuşurken, mahalle sakinlerinin ulaşım konforunun da önemli ölçüde artırılması amaçlanıyor.

Mahallede Ulaşım Konforu Artacak

Özellikle 6 Şubat depremlerinin ardından gerçekleştirilen altyapı yatırımları sırasında zarar gören yol ağının yenilenmesiyle birlikte, mahallede yaşanan toz, çamur ve ulaşım kaynaklı sorunların da ortadan kaldırılması hedefleniyor. Yol yenileme çalışmalarının tamamlanmasıyla birlikte sürücüler ve yayalar daha güvenli ve konforlu bir ulaşım imkânına kavuşacak.

Muhtar Kurt’tan Hizmet Teşekkürü

Egemenlik Mahallesi Muhtarı Ömer Kurt, yürütülen çalışmalardan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, “6 Şubat depremleri ve devamındaki altyapı çalışmaları esnasında yollarımız bozulmuştu. Ulaşımda zorluk çekiyor, toz topraktan rahatsız oluyorduk. Büyükşehir Belediyemiz şimdi mahallemizde kapsamlı bir çalışma başlattı. Yollarımız bir bir yenileniyor. Çalışmalardan çok memnunuz. Fırat Görgel başkanımıza çok teşekkür ediyoruz” ifadelerini kullandı.Mahalle sakinlerinden Hamza Büyükkurt ise, “Büyükşehir Belediyemiz mahallemizde önce altyapımızı yeniledi, şimdi de yollarımızı yeniliyor. Çalışmalardan çok memnunuz, Fırat Görgel başkanımıza teşekkür ediyoruz” sözleriyle memnuniyetini ifade etti.